چهارشنبه, 17 خرداد 1402 05:45

شروع عملیات فیبر نوری در شهرستان جوانرود

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه بیشترین مصرف اینترنت را در کشور دارد گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای عملیات گسترش فیبر نوری در اورامانات انجام شده و این طرح به ویژه در جوانرود به زودی اجرا خواهد شد.

پروژه‌های فیبر نوری به منظور ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی و فراهم کردن اینترنت با سرعت بالا در مناطق مختلف صورت می‌گیرند.

به طور کلی، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و آغاز عملیات فیبر نوری در شهرستان جوانرود بهبود قابل توجهی در ارتباطات منطقه ایجاد خواهد کرد. استفاده از فیبر نوری باعث افزایش سرعت انتقال داده‌ها و ارتباطات پایدارتر در شهرستان خواهد شد.

این اقدامات منجر به ارتقای خدمات ارتباطی موجود، ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل در دسترسی به اینترنت و افزایش توانایی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف مانند تجارت الکترونیک، آموزش آنلاین و ارتباطات سازمانی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه پاوه و جوانرود بیشترین میزان مصرف اینترنت را در استان دارند.

با بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و استفاده از فیبر نوری در شهرستان جوانرود، منافع چندگانه‌ای به دست خواهد آمد. در ادامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباطات سریعتر و پایدارتر:

استفاده از فیبر نوری باعث افزایش سرعت انتقال داده‌ها و کاهش تأخیر در ارتباطات می‌شود. این امر منجر به ارتباطات سریعتر و پایدارتر در شهرستان خواهد شد، که در نتیجه باعث افزایش کارایی و کیفیت خدمات ارتباطی می‌شود.

توسعه فعالیت‌های اقتصادی:

زیرساخت‌های قوی در حوزه ارتباطات، شرایط مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌کنند. با افزایش سرعت ارتباطات و دسترسی به اینترنت، کسب و کارها و شرکت‌ها می‌توانند بهبود یابند، تجارت الکترونیک رونق گیرد و ارتباطات سازمانی نیز بهبود یابد.

توسعه فناوری و نوآوری:

با فراهم آمدن زیرساخت‌های ارتباطی پیشرفته، امکانات بیشتری در حوزه فناوری و نوآوری ایجاد می‌شود. این امر به توسعه صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک کرده و میزان نوآوری و پژوهش را در شهرستان ارتقا می‌دهد.

منبع خبر

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search