سه شنبه, 19 ارديبهشت 1402 07:03

جهشی بزرگ در فیبر نوری با طرح توسعه فیبر نوری در تهران

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

در یک نشست خبری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از افزایش هزینه‌های مخابرات در 10 سال گذشته، کاهش درآمد شرکت در سال جاری و تأثیر تعرفه بر روی درآمد شرکت گفت. او همچنین اعلام کرد که طرح توسعه فیبر نوری در تهران تصویب شده است و در سال پیش رو جهشی در فیبر نوری تهران پیش بینی شده است. معاون تجاری شرکت هم در این نشست خبری، به مدیریت مصرف بسته‌های اینترنتی توصیه کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با توضیح درباره سرعت به پایان رسیدن بسته‌های اینترنت، گفت: «ما دو نوع ترافیک داخلی و بین‌المللی داریم و حجم بسته با توجه به میزان مصرف کاربر به پایان می‌رسد.»

وی با اشاره به بررسی روند ترافیک گفت: «این موضوع تا حدودی به استفاده از VPN هم مربوط می‌شود. تعداد بسته‌های اضافی که در اردیبهشت ماه سال گذشته به مشترکین فروخته شده حدود 800 هزار مورد بوده است. این در حالی است که در آبان‌ماه به تعداد 173 هزار بسته افزایش پیدا کرده و حالا در بهمن ماه به 350 هزار بسته رسیده است.»

برای حل این مشکل، باید از روش‌های مختلفی استفاده کنیم، از جمله: ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی در جامعه، همچنین، به دنبال یافتن راهکارهایی برای مقابله با تاثیرات منفی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر افکار و عقاید افراد نیز باید بود.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران هم اظهار کرد: شبکه فیبر نوری آینده تلفن ثابت است. روند توسعه‌ای که تا شهریورماه در نظر گرفته بودیم، محقق نشد، اما تا آبان ماه سال 1401 حدود 79 هزار مخاطب جدید در شبکه FTTH جذب کرده‌ایم و در نظر داریم تا سال جدید به 400 هزار مشترک برسانیم.

منبع خبر

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search