شنبه, 03 دی 1401 10:26

اجرای پروژه فیبرنوری با سرعت بالاتر از همیشه

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اجرای پروژه فیبر نوری با سرعت بالا بیان کرد تنظیم مقررات خدمات و سکوهای فضای مجازی سرلوحه اقدامات رگلاتوری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر هم‌زمان با نوزدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آستانه ورود به نوزدهمین سال تأسیس خود هم‌زمان با تاکید بر سرعت تغییرات تکنولوژی و رشد بالای فراگیری ارتباطی و فناوری اطلاعات در دنیای امروز و زندگی روزمره و توسعه شکل تازه و نویی از کسب‌وکارها و نیازها و انتظارات کاربران شرایط متفاوتی را تجربه کرده ایم.

شرایطی که تنظیم‌گری و مدیریت حوزه ICT را سخت‌تر و درعین‌حال پیچیده‌تر از هر زمان دیگری کرده‌است. در این یک‌سال گذشته توسعه زیرساخت‌های ارتباطی فراگیر پرسرعت با کیفیت که بر پایه فیبر نوری و ارتقای کیفیت پوشش ارتباطات سیار از طریق تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز می‌باشد.

با حمایت از کسب‌وکارها، حمایت مالی دولت، تعامل با ذی‌نفعان و همچنین جلب مشارکت نهادهای مرتبط با این حوزه، امیدواریم در دوره جدید اجرای پروژه فیبر نوری با سرعت و شتاب بالایی ادامه پیدا کند.

درحال‌ حاضر توسعه عادلانه دسترسی همه مردم در اقصی نقاط کشور و خدمات مناسب و باکیفیت توسعه خدمات دیجیتال بر بسترهای بومی و حمایت از طیف متنوع صاحبان کسب‌وکارها، شتاب دهی به تحولات فناوری نوآورانه در کشور نیازمند بازنگری در سازوکارهای نظارتی، ایجاد ضمانت اجرای قدرتمند و کارآمد برای تحقق اهداف، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ارتقای توان نظارتی با فناوری‌های تنظیم یار، ابزارها و شیوه‌های نوین برنامه‌ریزی و اصلاح سازوکارها به‌منظور افزایش رضایت کاربران با در نظر گرفتن کیفیت خدمات و سکوهای فضای مجازی از طریق برنامه‌ریزی با تنظیم مقررات خدمات و سکوهای فضای مجازی از طریق برنامه‌ریزی تنظیم‌گری، همکاری با نهادهای بالادستی مانند شورای عالی فضای مجازی و نهادهای تنظیم‌گر بخشی و بین بخشی، سیاست‌گذاری برای استفاده حداکثری از توان داخلی و بومی‌سازی در زیرساخت شبکه‌ها و خدمات ارتباطی براساس قوانین و سیاست‌های بالادستی است.

مچنین زارع پور نوزدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را تبریک گفته و از تمامی همکاران در این سازمان برای مشارکت در پیشبرد اهداف قدردانی کرده و امید دارد با عنایت باری تعالی و تداوم این تلاش‌ها بیش‌از پیش شاهد بالندگی سرزمین عزیزمان باشیم.

خبرگزاری مهر

درج دیدگاه

قبل از ثبت دیدگاه از تکمیل فیلد های ستاره دار (*) مطمئن شوید.

بلاگ

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان - خیابان توسعه - توسعه 5 - نبش فرعی کارگر - مجتمع تولید کابل فیبر نوری نیرا
تلفن : 36160000-025

© Copyright 2022 - Nira . All rights reserved.

Search